Saboteur – návod
Podrobný návod (walkthrough).
Hned na začátku se nezdržujte prozkoumáváním odpadkového koše, nedokouřený vajgl ani pětikoruna (v automatu posléze přeměněnou na balíček žvýkaček) nemají ve hře další využití. Jděte do tee-pee, požijte dýmku míru a dostanete indiánské lano. Ve škole ve fyzikárně prozkoumejte okno a na fyzikáře použijte indiánské lano. Dostanete časovanou bombu, kterou použijte u ředitelny. Dostanete se dovnitř a vezmete nůžky a uříznuté ucho. Na staveništi můžete vzít lopatu a použít ji na konci školního sklepa. Objevíte kameru, která však nemá ve hře žádné využití. Ve školníkově bytě prozkoumejte skříň, objevíte kapesník. Prozkoumejte i letiště. Naleznete tak kočku, ze které se vyklube šroubovák. Tím na záchodě přišroubujte rozbité splachovadlo. Spláchněte a z mísy vyleze trpajzlík, který se vám odvděčí železnou tyčí. Na tržišti podáte kapesník plačícímu policistovi, který vám dá divnou čepici. Použijte ji, abyste si ji nasadili na hlavu. V parku u lavičky podejte šroubovák chlapcům, čímž se vám otevře cesta na strom. Zatím se ovšem na něj nedostanete. Na půdě vezměte dálkové ovládání a na školním dvoře položte (!) žebřík, můžete se tak dostat do zahrádek. Posléze použijte dálkové ovládání – zahrádkář odběhne a hadice je vaše. Použijte kámen, abyste se dostali do skleníku. Zde si vezměte plechovku s DDT. Na zpáteční cestě rovněž vezměte žebřík, bude ještě potřeba. Plechovku použijte v počítačové učebně, profesorka Černocká vám bude zavázána. Sestupte do strojovny, prozkoumejte potrubí, abyste objevili vodovodní kohoutek a použijte hadici získanou na zahrádce. Tím se vám otevře cesta do tělocvičny, kde vezmete leklou rybu. V posilovně použijte posilovací nářadí. Získáte sílu, díky níž můžete vyšplhat na strom v parku. Tam vezměte špačka a podejte ho bláznovi zatloukající špačky ve třídě. Odvděčí se vám krabičkou cigaret, kterou udáte v restauraci. Tím se vám podaří získat třídnici, kterou podáte nejmenovanému členu profesorského sboru ve sklepení. Získáte tak bečku piva. Kterou nalijte v kosmické sondě na půdě do otvoru (po prozkoumání pultu). Žebřík položte na místě, kde jste jej získali. Natěrač vám natře na hlavě nasazenou divnou čepici na zeleno. Tu podáte zpět policistovi, který vám dá dopravní značku. Položte ji u kanálu vedle školy, použijte železnou tyč a cesta dolů je volná. V kanalizaci získáte dvě baterie a pomocí antigravitačního přístroje uzemníte telefonní budku u budovy rádia. Z restaurace si vezměte nedopitý půllitr, který dopijte a podejte ho v parku zuřícímu kojenci. Od něho za tento čin dostanete zapalovač. Jděte do školníkova bytu, kde použijte zapalovač k zapálení plotýnky. Vezměte a použijte pánvičku, čímž zároveň oživíte leklou rybu. Jděte k rybníčku a oživenou rybu použijte. Získáte rybářovu udici, kterou lze okamžitě použít. Chytnete utopence a získáte jeho walkmana. Použitím dvou tužkových baterií jej uvedete do chodu. Na staveništi použijte zapalovač, abyste zapálili hořák. Ve sklepení prozkoumejte malou krabičku. Vypadne z ní telefonní karta, kterou budete potřebovat v rozbité telefonní budce. Několikrát za sebou prozkoumejte hrajícího walkmana. Vypíše se vám postupně několik hudebních skupin, které má zrovna na programu rádio Chádry. Až po šestém prozkoumání se vypíše hláška, že si můžete nechat zahrát na přání na uvedeném telefonním čísle rádia Chádry. V budce použijte telefonní přístroj. A pak před budkou zazvoňte na domovní zvonek, jako bonus dostanete dárek. Ten paradoxně neprozkoumávejte, ale použijte. Objevíte odkachličkovávač, kterým vysvobodíte školníka z jeho zajetí v koupelně jeho bytu. Ten se odmění litrovou lahví rumu, se kterou jděte do kosmické sondy. Vylijte její obsah do otvoru ve stěně, použijte páku a hurá do kosmu. Přistanete na mimozemské orbitální stanici. Dojděte do místnosti s čidlem a použijte telefonní kartu, aby se otevřela stěna před vámi. Zde naleznete kosu, dětskou stříkací pistoli, krabičku od sirek s celým zminiaturizovaným profesorským sborem a osmipalcovou disketu. Kromě pistole vezměte všechny předměty a použijte nůžky na zmenšení diskety. Vraťte se do sondy a použitím páky se vydejte zpět na školní půdu. V počítačové učebně podejte pětipalcovou disketu profesorce Černocké. Zjistíte jakési informace o žábě a uříznutém uchu. Když vyjdete z učebny, máte ihned možnost žábu vzít (spadla sem „odněkud“). Na témže místě použijte kosu, získáte pokosenou trávu z květináče. Jděte za bar a pokosenou trávu podejte chlapíkovi s krávou. Nadojí mléko a cesta do mléčného baru je volná. Toho si povšimnou i kopáči z ulice, kteří nechají u výkopu hromadu nářadí. V té kromě několika lopatiček a kyblíčků objevíte i krumpáč (po čtvrtém prozkoumání), který si vezmete. Když půjdete na staveniště, přijede sem auto se stavebním materiálem. Spatříte pytle s cementem a sud s asfaltem. Jděte do tee-pee a podejte indiánovi uříznuté ucho. Vraťte se na staveniště a zde použijte sud s asfaltem, který rozlijete na zem. Položte žábu a použijte ruční válec. Krumpáčem žábu uvolněte a doneste do tee-pee. Od indiána dostanete kouzelný bílý prášek. Jděte do ředitelny a použijte kouzelný prášek. Nyní již můžete jít do neviditelna, což je i konec hry. Jupííí.